Olen tänään ekaa kertaa poissa koulusta ilman että olen jossain ulukomailla. Ei ole ollut edes sairaspoissaoloja tästä koulusta aikaisemmin - toisin sanoen olen yleensä vääntynyt vaikka pää kainalossa ja kuume otsassa paikalle. Erikoista minulta, lukiossa liikanimeni oli "poissaolokuningatar".

Mutta tänään ei nyt jaksanut. Onneksi kamut lupasivat tehdä mulle muistiinpanot.

Haluaisin mennä jo Suomeen, mutta 2 viikkoa ja 2 päivää pitää odottaa vielä. Toisen puolen isovanhemmat juhlivat 60-vuotishääpäiväänsä viikonloppuna ja just nyt haluaisin kovasti olla niissä juhlissa. Vaikka ei silleen ole juhlatunnelmaolo, niin omien vanhojen kanssa tahtoisin istua saman pöydän ääressä.

Näin unta, että olin matkalla lentokoneessa Suomeen, mutta kone joutui jostain syystä laskeutumaan Kööpenhaminan Strøgetille. Ihan siististi meni se laskeutuminen kapealle kadulle seiskakolmeseiskalta.