Testaa mikä vuosikymmen sinä olisit.

50-luku
[ ] Autot ovat kivoja.
[ ] Asun maalla.
[x] Seuraan urheilua, etenkin olympialaisia.
[x] Olen lukenut Tuntemattoman sotilaan.
[ ] Chevrolet on paras!
[ ] Jollakin perheestäni on moottoripyörä.
[x] Minulla on nahkatakki.
[x] Omistan poolopaidan.
[ ] Minulla on laukku repun tilalla koulussa.
[ ] Rock'n roll on parasta!
TOTAL: 4

60-luku
[ ] Mekot ovat ihania.
[x] Pidän paljon mustaa ja valkoista.
[ ] Kuviolliset vaatteet ovat hienompia, kuin yksiväriset.
[ ] Käytän hiuspantoja.
[ ] Käytän paljon ripsaria.
[x] Käytän mieluiten matalia kenkiä.
[x] Levyraati on/oli hyvä ohjelma.
[ ] Lemon on/oli hyvä yhtye.
[ ] Käytän tai olen käyttänyt LSD:tä.
[x] Olut on hyvää.
TOTAL: 4

70-luku
[ ] Omistan pillifarkut.
[ ] Minulla on pitkät hiukset.
[ ] Käytän usein urheiluvaatteita arkivaatteina.
[ ] Korkeakorkoiset kengät on hot tai jotain sinnepäin..
[ ] Taskustani löytyy aina kampa.
[ ] Omistan Marimekon pallopaidan.
[ ] Hiukseni ovat usein kiinni.
[x] Vakosamettivaatteet ovat suosikkejani.
[ ] Minulla on ollut/on permanentti.
[ ] Omistan myös todella leveälahkeiset housut.
TOTAL: 1

80-luku
[x] Pallokuvio on hienoa.
[x] Kotonani on tietokone.
[x] Olen käynyt kuntosalilla.
[ ] Minulla on jotakin seuraavista vaatemerkeistä: Kappa, Lacoste, Levi's, Benetton, Hugo Boss.
[ ] Minulla on/on ollut permanentti.
[ ] Pidän värikkäistä vaatteista.
[ ] Neonvärit ovat hienoja.
[ ] Omistan Michael Jacksonin levyn/vinyylin.
[x] Olen nähnyt Hohdon.
[x] Olen tilannut pizzaa kotiin.
TOTAL: 5

90-luku
[x] Olen ollut ensiapukurssilla tai luovuttanut verta.
[x] Olen elänyt laman aikana.
[ ] Pidän Apulannasta.
[x] Pidän Zen Cafesta.
[x] Läskipohjaiset kengät ovat lähellä sydäntäni
[ ] Omistan jojon.
[x] Olen joskus leikkinyt jojolla.
[ ] Prinsessa Dianan kuolema koskettaa yhä minua.
[x] Kotonani on tietokone ja internet.
TOTAL: 6

2000-luku
[ ] Kuuntelen enimmäkseen rock-musiikkia.
[x] Haaveilen trimmatusta vartalosta.
[ ] Vaatetyylini vaihtelee usein.
[ ] Meikkaan.
[ ] Olen käynyt plastiikkakirurgilla.
[ ] Voisin mennä plastiikkakirurgille.
[ ] Tilaan kotiini jotakin naistenlehteä.
[ ] Olen sitä mieltä, että lihavuus on itsehillinnän puutetta.
[ ] Käyttäydyn yleensä huonosti.
TOTAL: 1

Olen selkeästi ysäri. Tämä meemi oli tässä viemässä ajatuksia koulujutuista.