lauantai, 20. tammikuu 2007
Vaihdoin Nvidia 6600GT:n alkuperäisen tuulettimen Zalmanin kuparijäähyyn (pöh: paketin mukaan sopii kyllä tuolle näytönohjaimelle, mutta jäähyn mukana tulleet muistisiilet eivät mahdu paikoilleen, kun jäähyn ruuvaa kiinni) ja makroilin hetken.

Minä sitten tykkään piirilevyistä ja komponenteista ja sensellaisesta.
Kommentit