Ylihuomenna saapuu sisko ja torstaina täti!
perjantai, 27. huhtikuu 2007
36,8
Tänä aamuna heräsin ensimmäistä kertaa kahdeksaan päivään ilman kuumetta. Juuri kun olin uhannut tautia tohtori Wagenaar-Hummelinckin sekaantumisella asiaan. Nyt olo on heiveröinen, mutta tauditon. Kohta uskaltaudun ulos helteeseen.
Ylihuomenna saapuu sisko ja torstaina täti!

Ylihuomenna saapuu sisko ja torstaina täti!
Kommentit