Matti S. ja Susku kävivät kylässä. Hengasimme Haagissa, Amsterdamissa ja Goudassa. Tuli otettua hieman kuviakin, ehkä laitan pari niistä tähän myöhemmin. Nyt odottelen myöhäisiltaa ja sen mukanaan tuomaa vireystason nousua. Jostain syystä olen ollut tänään ihan käsittämättömän väsynyt. Olimme kyllä illalla 't Kloosterissa ja Locus Publicuksessa, mutta ei meillä nyt ihan mahdottoman myöhään mennyt. Silti olen jotensakin kuitti. Kai se muutaman päivän hauskanpito turistina otti taas veronsa.

Minulla on sellainen ominaisuus, että lähes riippumatta edellisen yön unimäärästä olen pirteimmilläni noin puolenyön maissa. Hankalaa, varsinkin kun iso osa maailmasta täälläkään päin ei ole samassa rytmissä. H onneksi on, joten siinä asiassa ei ole hankaluutta. Tänään pitäisi vielä vääntää pari opiskelujuttua, ja toivon, että saan ne yöllä aikaiseksi. Opiskeluihin tuli muuten apuja Suomesta - kiitos Ida kirjapaketista!

Haagissa oli tänään joku joukkoliikennelakko. Minä en ollut aamun jälkeen lainkaan liikenteessä, joten eipä häirinnyt.