Halusin kokeilla Blogger Betaa (joka ei kai ole enää beta), joten ryhdyin ruokabloggaajaksi. Ans kattoo nyt, miten sujuu ja jaksaa. Neulomaan en sentään ryhdy.
sunnuntai, 28. tammikuu 2007
sunnuntai, 28. tammikuu 2007
Baijerinsuomalainen.
Kommentit