Mitä näin fillarilenkilläni:
  • 3 vastasyntynyttä karitsaa nousemassa horjuen jaloilleen
  • Kolmijalkaisen koiran, joka murisi minulle
  • Partiolaisia soutamassa
  • Fillaroivan sedän, jonka housuista pilkotti koko takamus
  • Hääparin
Dobbelplasin suuntaan oli kova vastatuuli, ja sain poljettua hädintuskin 15 km/h. Toiseen suuntaan sitten tietysti niin hyvä myötäinen, että kolmekymppiä pysyi mittarissa kevyellä pyörityksellä. Hyvä lenkki.

Pitäisi jatkaa kevätsiivousta. Olen tähän mennessä pessyt kylppärin seinäkaakelit ja kaakelien tiivisteet (kalkkia kerääntyy ikävästi niihin), pessyt keittiön kaakelit, pölyhuiskutellut kirjahyllyt ja siirtänyt kasvit ulos. Sitten aiemmin olen pyykännyt tyynyt ja peitot. Vielä pitäisi pestä lattia ja ovet, kuurata jääkaappi, pestä uuni, pestä ikkunat. Jälkimmäiset kaksi asiaa odottavat H:n saapumista Suomesta.

Pitäisi myös alkaa lukea seuraavaan tenttiin. Muutaman tehtävän olen tässä saanut tehtyä. Huomasin, että televisionkatselu on jäänyt melkein pois. Tässä parina iltana olen harkinnut television avaamista, mutta jostain syystä tällä viikolla on joku lento-onnettomuusteemaviikko (monelta kanavalta dokumentteja lento-onnettomuuksista, muilta kanavilta leffoja lento-onnettomuuksista), eikä sellaisten ohjelmien katsominen oikein tee minulle hyvää. Olisi kasa leffojakin katsottavana; Crash, Mother India, Alag, Chunking Express. Mutta kun ei jaksa keskittyä leffoihinkaan juuri nyt.

Ylihuomenna tulee vihdoin vieraita! On heitä odotettukin.